اقدام جنون آمیز فردی در خیابان شهید مدنی-داد مظلوم
نوشته شده توسط : ایمان

سرکلانتر چهارم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از اقدام جنون آمیز فردی در مجروح کردن 12 نفر از شهروندان در محدوده خیابان شهید مدنی خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ عزت الله عزتی گفت: امروز ساعت 11 و 36 فردی که بنا به اظهارات مردم، مصرف کننده مواد مخدر (از نوع شیشه) بوده است با در دست داشتن یک قبضه نیمچه قمه در کمتر از 5 دقیقه و به فاصله 700 متر به طرز جنون آمیزی 12 نفر از شهروندان شامل 4 نفر زن و 8 نفر مرد را مجروح و بلافاصله متواری می گردد که متاسفانه یک نفر از مجروحین فوت شده است.


وی در ادامه افزود: به دنبال تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110، مامورین ظرف مدت 5 دقیقه در محل حاضر و ضمن هماهنگی با اورژانس جهت انتقال مجروحین به بیمارستان امام حسین(ع) اقدام ضربتی خود را برای دستگیری این ضارب آغاز نمودند.


این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: فرد ضارب شناسایی شده و تلاش ها جهت دستگیری وی ادامه دارد. ضمن اینکه در تحقیقات به عمل آمده توسط پلیس انگیزه فرد ضارب مشخص نگردیده است که اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

یک شاهد عینی اعلام کرد: در حادثه حمله یک فرد شرور به عابران در خیابان شهید مدنی وی قصد داشت به زور وارد یک مدرسه دخترانه شود که مسئولان مدرسه اجازه ندادند.متاسفانه در این حادثه یکی از مجروحان جان خود را از دست داد و متهم نیز پس از ارتکاب جرم از محل متواری شد.

پس از وقوع این حادثه با دستور بازپرس ویژه قتل و تلاش ماموران نیروی انتظامی، متهم ساعاتی پیش با صدور نیابت قضایی در شهرستان قم دستگیر و بازداشت شد.

تحقیقات از نامبرده آغاز شده و به دستور دادستان تهران مقرر شده است پرونده در اسرع وقت با تکمیل تحقیقات جهت رسیدگی به دادگاه ارسال شود.

 


به گزارش مهر، یک شاهد عینی حادثه امروز در خیابان شهید مدنی اظهار داشت: آنچه که من دیدم یک جوان حدودا 22 ساله بود که بر ترک موتورسواری در خیابان جولان می داد و قصد داشت به زور وارد یک مدرسه دخترانه شود که مسئولان مدرسه اجازه ندادند.

وی افزود: این فرد شرور یکی از اولیای مدرسه گلستان را زخمی و پسر بچه 9 ساله ای را هم با چاقو زد و مادر این پسر بچه هم از پشت مورد ضربات چاقوی این فرد قرار گرفت.

بعد هم در وحیدیه یک فروشنده را با ضربات چاقو مورد ضرب و شتم قرار داد. آنچه از تعداد زخمی ها مشخص است 16 نفر زخمی شدند.دستگیری ضارب شهروندان در خیابان مدنی

پایگاه اطلاع رسانی دادستانی تهران: متهم که حسین نام دارد و 23 ساله و بیکار است، در خیابان شهید مدنی تهران در اقدامی جنون آمیز 12 شهروند تهران را با استفاده از چاقو مورد حمله قرار داده و آنها را مجروح کرده بود.


 
[تصویر: 22832057132481628927.jpg]

[تصویر: 79375039270056361294.jpg]

[تصویر: 18487176502200669173.jpg]





:: برچسب‌ها: "حمله ی جنون امیز یک فرد به 16 نفر , سلاخی مردم در خیابان , ضرب و شتم , کتک زدن , معتاد شیشه , زدن مردم با چاقو , 16 نفر" ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: